20 Şubat 2015 Cuma

Neutrogena ~ visibly clear ~ Hızlı Etkili Sivilce Jeli



Merhaba,

Bugün size sivilce sorunum için denediğim bir üründen bahsedeceğim. Neutrogena "visibly clear" serisinin sivilce jelini kullanmaya başlayalı yaklaşık iki hafta oldu. Görüşlerimi paylaşmak istedim.


Akneye meyilli karma - yağlı bir cilde sahibim. Ama sivilceler yüzümün her yerinde çıkma potansiyeline sahipler. Kuru olmasına rağmen alnımda da çıkıyor, burnumda da çıkıyorlar. Benim en çok sinirimi bozan durum bu. Sivilceler!!! Ne kadar makyaj yaparsanız yapın o kocaman kırmızı noktayı kapayamıyorsunuz. Eğer kaparsanız da, üstüne fondöten-kapatıcı gibi ürünler uyguladığınız için durum iyice kötüleşiyor,  kocaman bir beniniz varmış gibi görünüyor.


Bizim ailemizde bu problem var. İki ablam da sivilce problemi yaşadı / yaşıyor. Onlar doktora gidip çözüm bulmaya çalışmışlardı çünkü daha yoğun sivilcelenmeleri oluyordu. Benim tek tük olduğu için doktora gitmedim. Zaten gitsem de hangi ilaçları vereceğini biliyorum sanırım. Onun yerine böyle bir ürün denemek istedim.

Bu ürünü almamın bir diğer sebebi ise instagramda ... isimli hesapta görüp güzel bir yorum almamdı.


Kullanım talimatında günde iki kere sabah akşam sürebilirsiniz yazıyor. Tabiki göz çevresi hariç. Ben bazen günde üç dört kere de sürdüm.

Ürünün vaadi olan "sivilceleri 4 saatte görünür şekilde küçültür ve kızarıklığı azaltır" olayı bence pek de doğru değil. 4 saat arayla sürseniz de böyle bir etki söz konusu değil. Ancak iki - üç gün içinde kızarıklığı azaltıyor ve sivilceleri küçültüyor.

Ha diyeceksiniz ki 2 - 3 günde zaten sivilce gitmez mi? Benimkiler gitmiyor, problemimiz de bu :)


Eğer sivilce yeni çıkmaya başlamışsa ve şans eseri bu jeli sürerseniz, sivilce akşama kalmadan yok oluyor. Bu olay beni şaşırttı ama gerçek :)

İçeriğinde tahmin edebileceğiniz gibi salisilik asit var. Çoğu sivilce kremi gibi sürdüğünüzde hafif bir yanma hissediyorsunuz, 2-3 saniye içinde bu yanma kayboluyor.


Ürün cildi kurutmuyor, yani sadece sivilceye sürüldüğü için sivilce bölgesini kurutmuyor. Tıkanmış gözenekleri açtığına dair bir vaad bulunmakta yine paketin üstünde. Bu konuda bir fikrim yok çünkü o gözenekleri açmak adına maskeler, peelingler yaptığım için hangi ürün etkili bilemiyorum.


Sivilcelerin ana kaynağı siyah noktalar olduğu için umarım gözenekleri açıyordur.

Ürünün fiyatı 11 - 14 TL arasında değişiyor.

Eğer sivilcelerle ilgili büyük problemleriniz yoksa, eczane ürünlerinin kötü kokularından sıkıldıysanız, uygun fiyatı ile bu ürün bence denemeye değer.

Görüşmek üzere...

 Büşra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder