10 Ocak 2015 Cumartesi

Takı Alışverişi - Accessories Shopping

Merhaba, ben bir takı-kolik :)

En sevdiğim şeylerden biri takı almaktır. Alıp bir kenara koymam ama, hepsini özenle seçer, özenle takarım. Küpelerim, kolyelerim, bilekliklerim üstümden eksik olmaz. Yüzük aşkına da yeni düştüm, bakalım sonu ne olacak :)

Geçenlerde yine kıyafet almaya gidip eve bir çanta, bir eldiven ve birkaç takıyla geri döndüm. H&M'e her girdiğimde önce takı reyonlarına bakarım çünkü çok güzel ürünler bulabiliyorum. Son bir yılda en çok takı alışverişi yaptığım yer diyebilirim. En son da bir yüzük seti ve kolye aldım.

                                

Kolyede flash işaretinin üstünde küçücük bir parlak taş var, tam super-woman havasında. Yüzükler iyi görünmediği için hepsini parmaklarıma takıp size göstermek istedim.

 

Yaprak şeklindeki küpeleri de Accessories'dan aldım. Ankamall'deki mağazada %50 indirimli çok güzel küpeler vardı. Hem günlük hem şık olsun dedim, bunu seçtim.

                                                          

H&M Kolye: 9.95 TL
H&M Yüzük Seti: 12.99 TL
Accessories Küpe: 12.95 TL

Büşra


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder